איזה מקצוע מתאים לך?

עד היום מסלול החיים היה די ברור: לימודים בבית ספר יסודי, חטיבת ביניים, תיכון, ושירות צבאי.

עכשיו סיימתם את הכל! ומכאן מתחילה בחירתכם. אז איזה מקצוע מתאים לכם?

ייעוץ והכוונה מקצועית באמצעות אבחון גרפולוגי

בכל אותה עת הסביבה התוותה לכם את הדרך, ואתם/ן מצדכם/ן השתדלתם/ן לעשות את המיטב. ואז מגיע הרגע בו אתם/ן צריכים/ות לבחור את מקום העבודה, או את המסלול האקדמי בו תלמדו, ולפתע אתם/ן עומדים/ות מול שלל אפשרויות והמון בחירות. החלטה זו , אינה דבר של מה בכך-  אחרי הכול, בחירת מסלול לימודי או מקצועי  ישפיע בצורה משמעותית על חייכם/ן.  לכן, חשוב  להשקיע זמן ומחשבה כדי להגיע לבחירה הנכונה.
אחד הכלים המרכזיים העומדים לרשותכם/ן הוא האבחון הגרפולוגי. באמצעות אבחון זה, ניתן לקבל תמונה מקיפה של אלמנטים שונים באישיות: מערך הכוחות הקיים בכם/ן, מוטיבציה, יכולות , מגבלות וקשיים, וכן תכונות אופי ודפוסי התנהגות. לכל אחד ואחת מאתנו יש צרכים שונים, שצריכים לבוא על סיפוקם: בעוד אחד נהנה מעבודת צוות ושיתוף פעולה,   לאחר תתאים עבודה יחידנית, בעוד האחד  הוא בעל  אינטליגנציה רגשית גבוהה האחר הוא בעל יכולות מתמטיות ואנליטיות , יש מי  שזקוק לתנועה  ויש מי שתתאים לו עבודה במשרד. כל אלו הם שיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מקצוע.
האבחון הגרפולוגי  מתנהל בצורה הבאה: בשלב הראשון ניתן הסבר על האבחון ונערך תיאום ציפיות. בסופה נשלח אליכם/ן טופס עם שאלות כלליות על עצמכם/ן ושאיפותיכם/ן המקצועיות. בשלב שני יש למלא סט הכולל דפים לכתיבה, ציורים ועוד משימות שונות. בשלב השלישי, סיומו של התהליך, תקבלו דף מפורט עם הממצאים, בו ניתן הסבר על התכונות והכישורים  שבגינן הומלץ לכם/ן על תחום כזה או אחר. בשלב רביעי,  לאחר קריאת האבחון על ידכם/ן, מתקיימת שיחה על תוצאות האבחון, וזהו הזמן לשאלות והבהרות, אם ישנן.
"בין השורות" מאמינים, כי לכל אחד ואחת מגיע לממש את עצמו/ה בעבודה. שכן, תחום העיסוק הוא בעל משמעות רבה, והשפעתו משליכה על רווחתנו הנפשית, איכות חיינו, הדימוי העצמי שלנו ועוד. הבנת צרכים, יכולות הייחודיות, וקשיים (כמו קשי קשב וריכוז, קשיי התארגנות)  בגיל צעיר, יסייעו  במציאת פתרונות, ובתכנון נכון ומושכל של השלבים עד להשגת המטרה.

הכותבת: יפעת לוי, גרפולוגית בעלת MA בלימודי משפחה ו-BA  במדעי ההתנהגות.

לפרטים נוספים והזמנת אבחון :www.graphology4u.co.il

לקבלת הצעת עבודה מועדפת לחצו כאן

© כל הזכויות שמורות לנומד ניהול אתרי דרושים בע"מ "כל העבודות לחיילים משוחררים"

טפסים קשורים

טלפונים חשובים

לא נוספו טלפונים חשובים למאמר זה.

עוד מאמרים בנושא

על חסכונות, זכויות והשקעות

על חסכונות, זכויות והשקעות מדריך פיננסי לאזרחים החדשים

ביטוח רכב לנהג הצעיר – כל מה שלא ידעתם

תחום הנהגים החדשים והנהגים הצעירים הוא לעתים קרובות מעורפל – מי נחשב צעיר ומי חדש? כמה צריך לשלם? אילו הגבלות…

כל שרציתם לדעת על פנסיה

זה אולי נראה רחוק אך התחלה מוקדמת של חסכון פנסיוני יכולה לתרום רבות לקצבה מספיקה בגיל הפרישה. כל מה שצריך…

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

*אין צורך להשאיר פרטים לגבי עוד עבודות, אפשר לשאול עליהן בשיחה.