טיול אחריי צבא

זהו, סיימתם צבא , סיימתם עבודה מועדפת.

זה הזמן שלכם לצאת לטייל ולחקור את העולם!

טיול אחריי צבא

סיום תקופת השירות הצבאי הוא מועד מצוין לאתנחתא והתרעננות בטיול מעבר לים. בין אם מדובר בטיול לפני תחילת תקופת לימודים מתוכננת או בכדי להתנתק מהסביבה כדי לעשות חושבים ולהתחיל לתכנן את החיים האזרחיים החדשים ולאיזה כיוון פונים: לימודים, עבודה או דווקא שילוב של השניים. יש הבוחרים/ות לצאת לטיול ללא הגבלת זמן, ומצטיידים/ות בכרטיס טיסה פתוח, ויש שמוגבלים/ות בזמן, מאחר ויש להם/ן תכניות מוגדרות להמשך.

מה האפשרויות ואיך בוחרים את הטיול המתאים ביותר? 

בכל תסריט מבין אלו, יש בפניכם/ן כמה אפשרויות לטיול בחו"ל: כזה שבאמת תספיקו לראות את המיטב שיש למקום להציע, או בטן גב אל מול שמיים תכולים. להלן האפשרויות השונות והכוונה לבחירת הטיול המתאים ביותר, שישיג את המטרות ושתחזרו ממנו עם חוויות מהנות שייזכרו לתקופות ארוכות:

לטייל עצמאית בשטח ולגלות עולם

אחת העדפות הבולטות לטיול החלומי אחרי הצבא, מתייחסת לטיול עצמאי או עם שותפים/ות- החברים/ות הטובים/ות שכבר מזמן תכננתם/ן לצאת איתם/ן לטיול רציני או לחילופין, לחפש שותפים/ות מהארץ או לנסות למצוא קבוצות מטיילים/ות ישראלים/ות צעירים/ות בחו"ל. בטיול עצמאי, תוכלו להיות אדונים לעצמכם בשטח, ליהנות ממקסימום חופש בבחירת מקומות הלינה, האתרים בהם/ן תטיילו ולאיזה תקופה, וזאת ללא מגבלות מלבד אלו שאתם/ן תציבו. יש כאלה שיעדיפו לטייל בדרום אמריקה או ביעדי המזרח, שהינם פופולאריים בקרב חיילים/ות משוחררים/ות שאוהבים/ות שילוב של טרקים מאתגרים ומנוחה חלומית בחופים לאחר הסיום. לעומת זאת, יש שיעדיפו טיול אורבני רווי תרבות ואטרקציות באחד מיעדי אירופה הקלאסיים או ארצות הברית.
במידה ולא הצטיידתם/ן בשותפים/ות לטיול מראש, קיים היצע של אתרי אינטרנט ייעודיים למציאת שותפים/ות, שיאפשר לכם/ן למצוא פרטנרים/ות צעירים/ות שמחפשים/ות לטייל בצוותא. מבחינת תכנון המסלול, תוכלו להיעזר גם באתרי טיולים ברשת, המציעים מסלולים מעניינים שונים, כולל עצות והכוונה לגבי תנאי האקלים בכל תקופה נתונה, ציוד שכדאי להצטייד בו לטיול, מידע שחשוב להכיר על מקום היעד, דברים שכדאי להימנע מהם או דווקא לבצע כדי להגדיל את אחוזי ההנאה מהטיול. לצורך קבלת מידע על טיול במקום היעד שבחרתם/ן, תוכלו לברר לגבי הרצאות מקצועיות, המאורגנות מטעם חברות העוסקות בתחום הטיולים, וזאת כדי להיכנס לאווירה, לקבל תמונה משקפת ממי שמכיר/ה את המקום מניסיון אישי.

לטייל בראש שקט בחברה צעירה

לאלו מכם/ן שאין להם/ן פרטנר לטיול, או שמעדיפים/ות לטייל בטיול מאורגן, בו הכול מתוכנן בשבילכם/ן - ישנם מבחר מסלולי טיולים מאורגנים ליעדים שונים: החל מטיול מאורגן לאחד מיעדי המזרח: סין, תאילנד, הודו, יעדי אמריקה כמו ארצות הברית מחוף לחוף, קנדה, קובה קוסטה ריקה ויעדי אירופה הקלאסית, כמו למשל טיולים מאורגנים לאיטליה, בדגש על טוסקנה או האגמים המוצגים בפירוט בדפי הטיולים. היתרון הבולט של טיולים מהסוג הזה, הוא שהם מאפשרים לכם/ן ליהנות ממינימום אחריות טרום הטיול ובמהלכו, כך שכל הנדרש מכם/ן הוא לבחור את המסלול ותאריך היציאה המתאימים ולארוז. ובכל זאת, מכיוון שלא מעט חברות תיירות מציעות טיולים מאורגנים למגוון היעדים בעולם, חשוב להתמקד בחברות המוכרות, וכאלו שקיבלתם/ן המלצות לגביהן ממטיילים בטיולים קודמים. כמו כן, וודאו מראש את גילאי המטיילים/ות שכבר נרשמו, ובררו אם ניתן להירשם לטיול ייעודי לצעירים/ות, כך שתוכלו ליהנות מקבוצת מטיילים/ות בת גילכם/ן ומתכנית טיול רלוונטית ככל הניתן. ובהקשר אחר, בררו מראש האם הטיול אכן כולל את הכול או שתידרשו לתוספות, דבר שייקר את עלותו הכללית של הטיול, וזאת, כדאי לדעת מראש ולהימנע מהפתעות מיותרות. ולבסוף, במידת האפשר, בררו מראש מי מדריך הטיולים המתוכנן ללוות את הטיול, ונסו לקבל חוות דעת לגביו, מאחר ותפקידו בכוח ובהצלחת הטיול לשביעות רצונכם/ן הוא משמעותי.
ושיהיה טיול מהנה, מוצלח ורווי חוויות!

לקבלת הצעת עבודה מועדפת לחצו כאן

© כל הזכויות שמורות לנומד ניהול אתרי דרושים בע"מ "כל העבודות לחיילים משוחררים"

טפסים קשורים

טלפונים חשובים

לא נוספו טלפונים חשובים למאמר זה.

עוד מאמרים בנושא

מענק עבודה מועדפת - אופן הגשה

ניתן להגיש את המענק לעבודה מועדפת באמצעות אתר האינטרנט של הביטוח הלאומי בלינק כאן.

החשיבות של בחירת מקצוע מבוקש

סיימתם עכשיו צבא? אתם לקראת שחרור? מבולבלים ? , אפשר להבין אותך . זה לא באמת קל לבחור מה רוצים…

היחידה להכוונת חיילים משוחררים

אז מהי הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים ואיך היא יכולה לעזור לך?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

*אין צורך להשאיר פרטים לגבי עוד עבודות, אפשר לשאול עליהן בשיחה.